~REGULAMIN FORUM~
1. Zdanie Administracji jest najważniejsze lecz można je przegłosować.
2. Nie używamy zbyt dużej ilości wulgaryzmów.
3. Nie hejtujemy innych.
4. Wszelakie niezgodności z oceną/projektem prosimy załatwiać na priv.
5. Nie spamimy pod tematami.
6. Zakaz wysyłania obrzydliwych obrazków, treści erotycznych.
7. Użytkownik korzystający z forum jest zobowiązany do:
- tworzenia wątków w poprawnych kategoriach tematycznych;
- nie dopisywania się do wątków wyraźnie łamiących zasady opisywane w tym regulaminie;
- formułowania tytułów wątków w taki sposób aby były zrozumiały dla ogółu czytelników Forum;
- tytuł powinien odpowiadać zamierzonej treści wątku.
8. Awatary i opisy nie powinny zawierać niczego wulgarnego/erotycznego/rasistowskiego.
Zatwierdzenie regulaminu 11.11.2017r
Regulamin w każdej chwili może ulegnąć zmianie, o czym poinformujemy was na discordzie!
~KARY~
Pierwsze ostrzeżenie - mute 24h
Drugie ostrzeżenie - mute 48h
Trzecie ostrzeżenie - mute 7 dni
Czwarte ostrzeżenie - ban na discordzie
Piąte ostrzeżenie - usunięcie z grupy
Prosimy o zostawienia ślady zapoznania się z regulaminem!
Podpisuje~